Ceny

Podane ceny są cenami netto w PLN/Euro za jednostkę, wskazaną w tabeli. Do ceny należy doliczyć podatek VAT.

Warunki płatności

Warunki płatności ustala regionalny przedstawiciel handlowy lub biuro sprzedaży SWAL. Min. wielkość jednorazowego zamówienia wynosi 200 PLN (netto). W przypadku zamówienia towaru o mniejszej wartości, SWAL zastrzega sobie prawo zwiększenia wartości do 200 PLN.

Zwroty towarów

Zwroty towarów z przyczyn innych niż reklamacja są dokonywane wyłącznie za zgodą SWAL w wartości nie przekraczającej 80% ceny zakupionego towaru.

Reklamacje

W przypadku reklamacji należy bezzwłocznie skontaktować się z regionalnym przedstawicielem handlowym lub biurem sprzedaży SWAL. W przypadku nieuzasadnionego wezwania doradcy technicznego SWAL na budowę, za wszelkie koszty (dojazd, robocizna, noclegi) SWAL wystawi FVAT dla firmy zgłaszającej reklamację.

.

Warunki dostawy

EXW SWAL Warszawa ul. Działkowa 2, Polska

Termin dostawy

W zależności od wielkości zamówienia i typu produktu, termin dostawy może wynosić od 2 godzin do 30 dni.

Koszt transportu

Zamawiający będzie obciążany kosztami transportu zgodnie z wagą i ilością wysłanych paczek.

Przesyłka za pobraniem

W przypadku wysyłek za pobraniem SWAL zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztem transportu i dodatkowa opłatą.

Dostawa przesyłki

Odbierając towar klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz odbioru ilościowo- jakościowego towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, warunkiem rozpatrzenia reklamacji, jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu szkodowego”. SWAL nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Dostawy realizowane są w godzinach 9.00-17.00, od poniedziałku do piątku. Dostawy w innych godzinach i w soboty wymagają odpowiedniej opłaty dla firmy kurierskiej i mogą być ustalane indywidualnie. W przypadku, gdy kurier nie zastanie Państwa w domu/ siedzibie firmy zostawia awizo wraz z informacją jak skontaktować się z firmą kurierską i ustalić termin kolejnego dostarczenia (trzy próby doręczenia). W przypadku reklamacji ilościowej towaru, zamawiający ma 12 godzin od doręczenia na jej zgłoszenie.

Klient nie odbiera paczki

W przypadku, gdy odbiorca nie odbierze przesyłki po trzech nieudanych próbach doręczenia firma kurierska odsyła przesyłkę do nadawcy. SWAL zastrzega sobie prawo obciążenia odbiorcy kosztami przesyłki (krajowej bądź międzynarodowej) i jej zwrotu, w przypadku, gdy z winy odbiorcy firmie kurierskiej nie uda się doręczyć przesyłki.

Błędne dane w adresie

W przypadku podania przez odbiorcę błędnych, nieprawidłowych danych w adresie, na który przesyłka jest dostarczana SWAL zastrzega sobie prawo do obciążenia odbiorcy dodatkową opłatą realnego kosztu transportu.

Zamówienia

Zamawiający winni są składać zamówienia w formie pisemnej mailem lub przez stronę SWAL. W przypadku składania zamówień przez telefon, winę za niewłaściwy towar dostarczony klientowi lub dostarczenie towaru w błędne miejsce dostawy ponosi zamawiający.